پروفايل نويسنده

آرشيو مطالب

کليه مطالب اين وبلاگ

طراح قالب : آي تم



............................

من همینم...
نه چشمان آبی دارم نه کفش پاشنه بلند
کتانی میپوشم و روی چمن ها غلت میزنم،
عشوه ریختن را خوب یادم نداده اند
وقتی از کنارم رد میشوی
بوی ادکلنم مستت نمیکند
نگران پاک شدن رژلب و ریملم هم نیستم
لاک ناخن هایم از هزار متری داد نمیزند
گاهی از فرط غصه بلند بلند داد میزنم
و خـــدایم را با دنیا عوض نمیکنم
بعضی از اطرافیانم را هم با دنیا عوض نمیکنم
بلد نیستم تا صبح با گوشی پچ پچ کنم
و بگویم دوستت دارم وقتی حتی
به تعداد حروف دوستت دارم هم، دوستت ندارم
ولی اگر بگویم دوستت دارم
دوست داشتن و عشقم حد و مرزی ندارد
من خالصانه همینم...



نظرات شما عزیزان:

matin
ساعت11:46---30 بهمن 1393
وقتی عاشق تو باشم قلبم اندازه ی دریاست
آسمون ِ رو سر تو پرچم منه که بالاست
وقتی عاشق تو باشم دردمو طاقت میارم
من به جز فهمیدن تو تو جهان کاری ندارم

پاسخ:مرسی عزیزم


دختربد
ساعت17:18---28 بهمن 1393


حالم از کلمه ی “عزیزم” و “عشقم” بهم می خوره…

من رو همون “ببین” صدا کن;

بی ریایی شرف دارد به ریا کاری . .


دختربد
ساعت15:59---28 بهمن 1393
رفت که رفت گور باباش

قلادشو باز کن ببند گردن یکی دیگه ! !

والا!!


artima
ساعت15:52---26 بهمن 1393
-نـزدیک هـم کـه باشـی
شـانه به شـانه...
دسـت در دسـت...
چشـم در چشـم...
بـاز حسـرت بـه قلبـم چنـگ خـواهد زد...!
تــو سهـم مـن نیسـتی...


artima
ساعت15:52---26 بهمن 1393
هر روز صبح
یک تاب خالی را هل می دهم
تا به یاد داشته باشم
آدم ها به اوج که می رسند
دست ها را فراموش می کنند


artima
ساعت15:51---26 بهمن 1393
افسانه را رها کن ، دوری دوستی کدام است ؟
فاصله هایند که دوستی را می بلعند !
من اگر نباشم دیگری جایم را پر می کند
به همین سادگی !



artima
ساعت15:51---26 بهمن 1393
تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 26 بهمن 1398برچسب:, 15:24 |- sahar -|

_______________ ???__????__??????? __??? _________________



لوکس پيک